Öncelikle merhaba, en son yapılan ortaöğretim KPSS sınavında 76 puan ve yaklaşık 2 ay önce hızlı klavye sertifikası kursunu 1.likle bitirdim 3 dakikada imlasız ortalama 180-200 arası yazabiliyorum Q klavyede. Bu alım mevzusuna gelirsek her adliye kendi için ayrı ayrı bir alım mı yapıyor yoksa...